tisdag 13 oktober 2009

Igår hade jag Rabdido party här hemma! :)
Charlotta, Johanna, Mona, en kompis till mona och en kompis till kompisen(hehe ) kom! Inte så många men det va kul ändå! :) En massa fina kläder! :) Köpte en tunika till Amanda och en tunika och byxor till Emelie!:) Det jag köpte till Emelie tyckte jag va så fint! Men Amanda va inte så impad för det va grönt.. haha :) Detva juh inte rosa!! :) Men hon fick en rosa o brun tunika. Så hon blev nöjd iallfall! :)
Jag e lite småsur för att jag inte fått mina kläder från Me&I... Men men får hoppas dom kommer snart annars får jag börja söka efter dom..
Jag saknar fotonafrån Hylinge oxå. Dom skulle komma i slutet av vecka 41. Nu e det 42. Visst det e bara tisdag men ändå...

Idag ska jag jobba igen.. shit en fridag bara försvinner! haha :) Men men.. jobba inatt o sen natten tillfredag oxå. Sen e jag ledig fredag o lördag o sen börjar jag tre på måndag o jobbar bara till 20. Så det e skönt! :)
Nu har jag fått tid o plats till att göra högskolaprovet.Min tanke va ett tag o strunt i det.. tänkte nu när jag ändå har börjat jobba så kan jag likabra göra det ett tag. Men eftersom jag har betalt o allt så varför inte göra det.. jag har juh tillomed sökt in på olika utbldningar.. Så jo, jag ska göra provet.. kruxet är att jag måste ta ledigt..men men.. jag får väl förska göra det..

Imorron ska töserna börja på det nya dagiset! :) Amanda ser framemot det! :) Jag saknar fortfarande det gamla! Men jag har bestämt mig för att detta kommer bli likabra som det andra! Ja det blir säkert jättebra! haha :)

Ja näe nu ska jag ta hand om tvätten..

Inga kommentarer: