lördag 10 oktober 2009

Ja så va det helg igen.. det va väl tusan vad dagarna o veckorna springer iväg...

I torsdags gick töserna sin sista dag på Ängavångensförskola.. Jag kommer sakna det stället!! Jättehärligt dagis! Men men.. det nya komer säkert bli bra det med... Dom har juh bättre tider iallfall.. aja.. första dan e på onsdag.. både jag oMicke ska dit då.. sen blir det nog mest Micke som får ta inskolningen denna gången.. jag jobbar.. o jaghar lite svårt att ta ledigt nu när jag precis har börjat jobba..
Efter dagis åkte vi till Höganäs o hälsade på Wenche, Alicia och lilla Oliver!!! Så söt han e!! O så liten!! :) Det e så man blir sugen på en till! :=)

Igår gick vi en runda till ÖoB och träffade Mona. Härlig prommenad!:)
O Idag har jag lämnat töserna till Micke.. o snart ska jag iväg o jobba.. börjar 12.. o slutar 12 imorron...

Nån somville kommapåRabdido party???? Jag behöver folk!!!! haha :)
Snälla kom!! Jag bjuder på god fika! hehe :)

Inga kommentarer: