torsdag 15 oktober 2009

Inskolningen på nya dagis har börjat! Och det går jättebra!!!!!!
Dom va där första gången igår. Igår efter jobb så åkte vi dit, micke va oxå med. Töserna gick ifrån oss direkt och ignorerade oss nästan hela tiden. Så det va skönt att det gick så bra! Amanda pratade tillomed med personalen direkt! :) hehe :) Det kändes riktigt bra! Amanda satte sig o rita med dom andra barnen. Hon ville göra det dom gjorde... så det va skönt!
Idag va vi där igen. Men då va det bara jag i töserna. Dom gick ut direkt efter att vi kommit. O jag va där i ca 15 minuter sen gick jag.. så barnen va där o 45 minuter själva. Och det hade gått så bra!!! Imorron ska dom va där mellan 10 och 12 så får dom mat där oxå. Micke får lämna och jag får hämta!!! =)

Idag ska jag jobba.. suck.. har ingen som helst lust att jobba idag... Vill va hemma ikväll med!! haha :) Men men.. bara en natt till sen e jag ledig till måndag! =)
Jag har hittat en likadan säng somAmanda har till Emelie! Den finns i Sjöbo! Förhoppningsvis så kan jag åka o köpa den imorron!!! Jag vill vill villl!!!! Emelie fastnar mellan spjälorna hela tiden om nätterna.. o sätter jag på ett spjäskydd så drar hon bara ner det..

Jaja får väl se om jag kan ha bilen.. e juh inte så säkert längre nu.. den lär väl inte va hemma alltför mycke längre.. fast jag betalar oxå på den Micke glöm inte det! ;)

Oh jag blev så sugen på att gå ut på lördag..Mona sa att det va Schlagerbar på bahnhof!!! Jag vill oxå!! Men har ingen barnvakt.. snyft.. Hade bara mamma vatt hemma så...men men..

Jaja.. näe nu ska jag ta hand om tvätten..

Inga kommentarer: