lördag 17 oktober 2009



Idag har Emelie äntligen fått en ny säng!! Hittade en likadan som Amanda har på blocket. Den fanns i Blentarp. Så vi körde vid 9.30 tiden. Hämtade min syster Camilla som bor där oxå så hon fick visa vägen..


Efter vi packat in sängen i bilen körde vi hem till Camilla och åt lite lunch! Det e juh inte så ofta man träffar dom så det va trevligt! Amanda lekte med Jonathan inne på hans rum! Och Emelie satt med oss för det mesta iallfall! :)




Vi va väl hemma vid 17 tiden nånting.. Micke hjälpte mig upp med sängen o sen åt jag o töserna! O sen kunde jag inte hålla mig! Va tvungen att sätta ihop sängen o bädda den! Emelie tyckte det va kul o prova den nya sängen! Får väl se hur det går ikväll när hon ska lägga sig... Det va så bra med Amanda när hon fick sin sån säng för hon vågade inte hoppa ner i början.. men det vågar Emelie!!! hahah :) Men hon e duktig o tar fötterna först! haha :) Alltid nått.. men jag tänkte lägga madrassen som hon har i spjälsängen brevid hennes säng inatt om i fall att hon hoppar av den..




Inga kommentarer: