onsdag 6 januari 2010

Äntligen har jag dator igen!! Min dator kraschade för ett par dagar sen.. Dom tur va så brände jag alla bilder som låg på datorn bara nån dag innan!!! Ibalnd ska man ha tur!!!

I söndags jobbade jag sista dan på mitt gamla jobb.. det va jättetrist att gåhem därifrån o veta att det va sista gången jag gick dit.. iallfall som fast personal.. men men.. dom har lovat att ringa om det behövs.. men dom har juh pool som går in först.. men men vi får väl se...

I tisdags började jag på den nya jobbet.. Det e väl OK.. men hemtjänsten är inget för mig.. så e det bara... jag tycker inte alls om att springa hem till folk.. o hela tiden springa fram o tillbaka i stan.. näe inte min sak.. jag jobbar hellre inne på ett boende.. menmen.. jag får väl stå ut.. det e juh bara 2 veckor som jag ska jobba själv.. sen börjar skolan!!! :)

Oh så mycke snö det har kommit!! Det e superhärligt!!! Jag bara älskar det! :) Fast inte så kul när man ska traska runt i det hela dagarna på jobbet.. men barnan tycker det e toppen! :) Vi va ute och lekte lite i snön igår... dom åkte pulka och kastade snöbollar!! hehe :) Jag hoppas att snön ligger kvar till helgen för då e jag ledig. Även om min chef försöker propsa på att jag ska jobba.. menjag har sagt nej.. hon sa när jag va där första gången att jag inte skulle jobba denna helgen så det får hon stå för minsann! hehe :)

Näe nu ska jag se på TV.. sen blir de en tidig kväll i sängen.. jag börjar 7.30 imorron.. till 16...

Inga kommentarer: