onsdag 27 januari 2010

Nu är det nog dax för en uppdatering!
Mycke ar hänt känns det som.
Helgen va fullproppad med kalas! Amanda tyckte det va toppen!! Tack alla som kom och tack för alla presenter uppifrån oxå!!! :) Förlåt att jag inte hört av mig i tackat! Det har vatt väldigt mycke senaste dagarna!!!
på söndan hade jag vuxenkalas för Amanda. Mormor, Peter, Cia, Rogge, Vilma, Conny, Sofie, Micke kom! vi åt smörgåstårta och vanlig tårta till efterrätt! Amanda fick en cykel som dom lagt ihop till!! en jättefin rosa cykel med prinsessorna på!! :) Hon blev jätteglad!!!
Mamma stannade över här eftersom jag började ksolan i måndags. Hon passade barnen, eftersom det hade blivit så lång tid för dom på dagis.
När jag kom till skolan så ringde telefonen och då va det nån herre från högskolan i Halmstad som frågade om jag villa hoppa in där. Och självklart tackade jag ja till det! :) Betydligt närmare att åka! Så i tisdags så hade jag första dan i Halmstad.. fast det va i varberg haha :) Dom har några förläsningar i Varberg oxå... Träffade lite folk och kom snabbt in i det. Fick efter ett tag bli dlem i grupp 1 hehe :) Härlig grupp!! Vi har väldigt roligt ihop. Dessutom pendelar en hel del av oss. Så det är toppen! :) Idag harjag vatt i halmstad och haft labbövningar. haha :) Vi blev tilldelade sjukhuskläder! Härligt! o sen hölll vi på med o bäddnin och sånt.. ja det e väldigt basic.. men det e faktiskt så att alla som läser till SSK inte är USK. Därför måste sånt gås igenom. men jaja det e väldigt roligt iallfall! :) Man lär juh känns sin grupp när man håller på o vända o vrida på folk i sängen. och tvättar deras händer! haha :) Så det e verkligen toppen! Tycker det e jättekul! :)
Ja.. nu e jag ledig imorron o fredag.. fast som student är man aldrig ledig.. det finns ALLTID något att göra! hehe :) men men jag behöver inte åka till campus iallfall.

Ja nog om det.. barnen e sjuka.. båda har ögoninflammation. Synd om dom. Mamma har dom hemma hos sig. Ska försöka hämta hem dom imorron. Får väl se hur vädret tillåter mig att åka iväg. Saknar barnen jättemycke! Här e så tomt.

Men men.. nu ska jag sätta mig o läsa lite..
Ha det gott folk! :)

Inga kommentarer: