söndag 17 januari 2010

Denna helgen bara sprang iväg...
Igår lämnade jag barnen hos Micke vid 8 tiden.. hem o åt frukost lite snabbt och sen iväg till tåget. Vid halv tio tiden så hämtade Marre upp mig på knutpunkten. O färden gick mot Nova Lund! Vi gick runt en runda och åt lunch men ingen av oss hittade nått speciellt.. jag köpte lite block o penna till skolan. Marre köpte nått där oxå, men vi bestämde oss för att åka vidare till Center syd i Lödde. Där hittade vid däremot en hel del! haha :) Jag köpte ett par svarta byxor och 2 tunikor! Jättefina! :) Det har blivit en del kläder för mig denna månaden! Men det e kul o få förnya garderoben lite! :) Kan behövas. Det är inte så ofta som jag köper kläder till mig själv.. oftast handlar jag till barnen.. men igår köpte jag INGENTING till barnen! :) Jag va duktig! Hade en riktigt härlig dag med Marre! Kul att vi har börjat umgås igen! :) Skulle va kul o flytta till HBG.. har juh ändå en del kompisar där.. Bla då marre :) o egentligen mycke lättare att åka till Höganäs därifrån oxå... Men så e det juh dagis o så.. det e alltid problem.. Aja får väl se vad framtiden ger..

Idag sov jag till halv tio. Och låg kvar till tio. Riktigt skönt! Det har inte hänt så ofta.. O verkligen inte att jag kan ligga kvar i sängen när jag vaknat.. :) Körde en snabbis till Maxi o handlade lite och sen hem igen.. tog tag i barnens rum.. sorterade ut en massa leksaker.. en del saker slängde jag, andra till Micke och en del ska Conny o Sofie få ha till sin lille bebis :) Drog fram alla babykläder oxå :) Gud va sjuk jag blev! :) Så mysigt med dom små kläderna! Hittade tösernas första kläder! Amandas va alldeles för stora och Emelie's va alldeles för små! haha :) Oh vad jag saknar en liten bebis!
Och tänk nästa måndag blir Amanda 3år!! 3år! Det e inte klokt! Det e 3 år sen hon hade dom små kläderna.. Ska ha kalas på söndag. det blir lite smörgåstårta och lite tårta bara.. :)

Nu e det bara 1 vecka kvar på jobbet! Bara 4 pass kvar!! haha :) Nerräkningen har börjat! :)

Näe nu ska jag se på Johan Falk sen ska jag i säng.. ska jobba imorron.. fast kväll.. sen e jag ledig på tisdag då ska jag iväg med mamma till Ikea :)

Inga kommentarer: