lördag 9 januari 2010

Så va det helg igen..
Barnen e pigga igen.. Emelie e lite snorig fortfarande men annars helt OK.
I em ska vi gå ut o åka pulka! :) Man får juh passa på nu.. vet juh inte hur länge snön ligger..
Micke ska följa med ut, jag tyckte det va lite småknepigt att åka i backen med barnen själv, ingen av dom vill åka själv och samtidigt så kan jag inte lämna nån av dom själv uppe i backen..

Amanda har sovit helt utan nappen inatt!! Jag e såååå stolt över henne! :) Så duktigt av henne! Hon har frågat efter den nu på morronen men när jag sagt nej så har hon accepterat det..
Skönt! Nu ligger hon o tittar på Molly och utan nappen! :) Duktig tjej! :)

Idag blir Emelie 18 månader!! Stora tjejen! Kan inte fatta att hon e sååå stor redan! Hon ska bara va en liten bebis juh! hehe :) Men stora tjejen e hon nu! Och hon härmar sin storasyster hela hela tiden! Där Amanda e, där kan du va säker på att hitta Emelie! :) Hon springer efter Amanda hela tiden.. Amanda brukar försöka lura henne ibland.. hehe :) Hon springer ut till mig så säger hon till Emelie, "titta mamma gör" hehe så springer Amanda in i rummet igen! haha :)

Näe nu ska jag ta och fixa och greja här hemma.. Ska hämta ut paket från Ellos sen ida oxå! :) Har minsann köpt kläder till mig själv! :)

Inga kommentarer: