fredag 15 januari 2010

Ja så va det fredag igen! HELG!!! o jag e LEDIG!!! hehe :)

Veckan har bara sprungit iväg.. Jag har jobbat på.. Jodå jag ska ta mig igenom detta oxå! Jag ska nog komma levande ut! hehe :)
Igår hade jag min första kväll.. o jag har juh inte ens gått brevid på kvällen.. så jag va jättenervös.. man jobbar helt själv i laget på kvällarna.. visst man har alla andra lag, men dom har inte med våra vårdtagare att göra.. eller jo... dom vet vem några av dom e.. men dom känner juh ine dom.. jaja.. strunt samma.. nervös va jag iallfall. men jag tror/hoppas att allt gick bra...
Idag åkte jag o töserna med Micke till Höganäs.. jag köpte Lindas vagn! hehe :) Emmaljunga scooter!! Superfin e den! Så härlig färg på den! :) Töserna bråkade om vem av dom som skulle sitta i den.. :) Vi åt lunch hemma hos mamma, och sen la vi Emelie där och gick med Amanda till City Gross. Peter va hemma med Emelie.. lämnad henne nte helt ensam hehe :)
Sen tog vi bussen hem.. Töserna satt jättefint på bussen.

Nu sover dom och jag har lite fredagsmys.. med gotte och Lets Dance! :) Ska lägga mig i tid! Måste va pigg imorron! Då ska jag till Nova Lund med Marre! :)

Inga kommentarer: