torsdag 7 januari 2010

Jaha idag när jag va på jobb så såg jag på mobilen att det hade ringt en massa.. ringe upp micke o frgade vad som stod på.. då hade dom ringt från dagis och sagt att Amanda hade feber.. 38.5.. så ingen jättehög feber.. men han hade inte fått tag på mig så han ringde efter min mamma. Hon hämtade töserna från dagis och sen kom jag hem.. Amanda va rätt pigg under förmiddan.. men sen efter att ha vilat middag så blev hon hängig och när jag kollade tempen igen så hade hon 38.8.. får hoppas det går över..
Jag skulle gå en kväll brevid imorron men så blir det inte då.. aja.. jag ska väl erkänna att jag tycker det e skönt att va hemma från jobb som jag inte trivs på.. men men.. Hade hon inte vatt sjuker så hade jag juh vatt på jobb.. det ger juh betydligt mer pengar än att va hemma och vaba.. och dessutom unnar jag inte mina barn att va sjuka..

jaja.. nu ska jag se till o få fram nåt som vi kan ta ikvll.. ha det bra gott folk

Inga kommentarer: