fredag 29 januari 2010

Idag har jag haft hemmastudier. Jag fick hem dom sista böckerna idag som jag beställt.. 1700 för 4 böcker. suck.. o ag fick 2 igår.. för nästan 800.. suck!!! Konstigt system de här med o plugga.. När man jobbar så vet man att man jobbar typ 100% eller nått, sen e man ledig när man kommer hem.. man får en lön (som inte alltid e den bästa men ändå), o inga direkta krav på o köpa en massa saker till jobbet... men hallå.. som student.. man pluggar i skolan, när man kommer hem så fortsätter det, man får ut så lite att man knappt klarar månaden, plus att dom vill att man ska köpa böcker för 2500!! HALLÅ! det går inte ihop!!! Oki det blir juh inte böcker varje månad men ändå! Visst e det lite konstigt? Men men.. iallfall.. ja triv bra i skolan! har väl inte riktigt kommit in i det här med o plugga plugga plugga.. men men.. hoppas på att det kommer :)
Idag lämnade jag töserna till Micke.. dom ska va där i helgen. Sen körde jag till Höganäs och hämtade mamma.. o så körde vi vidare till HBG o hämtade Conny på jobb, och hämtade Sofie hemma. Vi körde till Väla. Jag köpte ny dator på elgiganten! det va behövligt!! hehe :) o sen in en runda på Ikea oxå! Köpte en lampa till mitt skrivbord o lite annat smått o gott :) Sprang en runda in på väla oxå.
O sen hem igen! :) En härlig em/kväll med mamma, Conny o Sofie! :) Mycke skratt o flams blev det! :)
Nu ska jag snart sova! Får passa på nu när jag kanske får sova hela natten hehe :)
Ha det! :)

Inga kommentarer: