måndag 11 januari 2010

Måndag igen.. Jag tycker veckorna består av måndagar o fredagar.. hehe :)
I veckan ska jag jobba.. o till helgen ska jag med Marre till Nova i Lund! :) Ska faktiskt bli riktigt kul! Det e första helgen som jag e barnfri(usch hatar det ordet egentligen) o ledig från jobb! Kan va lite skönt att få egentid. Men samtidigt så saknar jag alltid barnen när dom inte e hemma hos mig.. Jag vet att dom har det bra hos Micke, men det e bara det att jag alltid vill ha kontroll.. hehe :) Måste hela tiden veta.. hehe.. kalla mig hönsmamma..

Hade funderingar på o flytta till Höganäs.. men så kollade jag restider till Kristianstad o det skulle ta 2½ timme enkel resa.. Så det va lite väl långt... Det e långt nog som det härifrån.. här e det ca 1timme och 15 minuters resa.. så det e ändå en stor skillnad.. Men eftersom Micke tydligen har tänkt flytta så känns det som om jag kommer bli jäkligt ensamt.. Känns som om jag stannade i Ä holm för att barnen skulle ha nära till både mamma o pappa o så flyttar han.. aja.. det e juh nte mycke jag får säga om det..

Idag har jag/vi inte gjort allt för mycke... vi har mest slappat i soffan.. jag har sovit jättedåligt natten till idag.. vet inte varför.. drömmer mycke.. vaknar med ryck flera gånger under natten.. Man har väl den där inre stressen hela tiden.. Man oroar sig hela tiden för nått! Men det ska gå bra nu. Jag vet att barnen kommer att få långa dagar på dagis nu under tiden som jag pluggar.. Men jag hoppas att jag gör det för att det blir bättre när dessa åren är över.. Hoppas att jag gör det rätta nu.. det rätta för en gångsskull.. Jag önskar att nån kunde stå o visa mig precis hur och var o när jag ska göra saker o ting..

Tänker dessutom väldigt mycke på min bästa vän som har det supertufft nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hjälpa.. men hade så gärna velat göra det bra för henne igen. Jag älskar dig gumman!!! Glöm aldrig det!

Näe nu ska jag se lite på tv sen ska jag i säng.. sen e det juh dax för jobb imorron.. ööörk. men det e väl ett måste..

Inga kommentarer: