torsdag 20 maj 2010

Bara en vecka kvar tills jag får nycklarna till den nya lägenheen!!! :) Läääängtar såååååå!! Det ska bli så skönt o slippa gubben under oss..
Och så skönt med trädgård :) Amanda ser fram emot o få rummet på ovanvången för det har hennes Ebba oxå hehe :)
Och nu har dom en stor Ebba på dagis, det e en praktikant, och tydligen så har Amanda funnit henne riktigt. Hon pratar med henne och leker och har sig. Så det e bra. Synd bara att hon snart slutar...

Idag har jag vatt i skolan en runda.. jag höll på o somna på första lektionen.. shit va trött jag va.. kund einte somna igår.. klockan va nästan halv ett sista gången jag gtittade på klockan.. o sen vaknade Emelie klockan 5.. hon somnade om igen när hon kommit in till mig men det gjorde inte jag... så det va inte många timmars sömn.. men men.. så e det...

Jag har hunnit packa lite idag med :) Så snart e allt nere! :) Har en massa skit som ska slängas!!! Och tro det eller ej men jag har hunnit plugga en del oxå!! Så skönt... Har tenta om 2 veckor.. usch fick veta idag att jag kuggade på läkemedelsberäkningen.. jag blev så besviken för jag trode verkligen att jag hade klarat den.. men men.. man får juh inte ha ett enda fel där så... jaja.. får väl se vad det va jag gjorde för fel... o så e det bara o göra om :) O jag e ganska säker på att jag kuggat på anatomin oxå.. blööörk.. inget kul o göra 2 omtentor.. men så e det... Får hoppas att jag kan klara denna nu så det inte blir fler omtentor..

O vet ni.. Emelie somnade direkt ikväll!!!! Det e nästan så jag blir tårögd!!! Det va såå längesen hon gjorde det här hemma sist!!! Men jag har själv kännt mig lugn och vatt på bra humör.. den senaste tiden har jag vatt så stressad och vatt arg o irriterad och inte velat göra nått med dom.. så kanske det har varit det... :)

Nu ska jag in i duschen sen ska jag plugga lite till!! :)

1 kommentar:

angelica sa...

nej vad tråkigt att du kuggade på den tentan =( håller tummarna att nästa går bättre!

o va skönt att emelie kunde somna utan problem ikväll, hoppas det håller i sig! =)