lördag 29 maj 2010

Nu har jag flyttat färdigt!!
Så skönt! Jag började i torsdags och flyttade lådor. O hela dagen igår körde jag fram o tillbaka med lådor och småsaker. Och idag kom Conny, Micke, Tomas och Peter hit och hjälpte mig med möblerna. Så nu e allt på plats!! Skönt! Nu ska bara den gamla lägenheten städas.. så tråkigt... men men.. Men jag har juh den till den siste juni, men det e likabra o ta tag i det så fort som möjligt!
Men idag e jag så trött.. men jag kan juh inte lägga mig för tidigt för då vaknar jag mitt i natten och sen blir jag lika trött imorron..
Morrondagen ska jag försöka packa upp lite till och sen ska jag o töserna bara mysa och mysa :)

Näe kanske man ska göra nått innan sängen kallar...

2 kommentarer:

angelica sa...

skönt att flytten är över! =) hoppas allt gått bra. nu är det bara skitgörat kvar då ;P men skönt ändå att du har gamla lägenheten kvar ganska länge, så kan du ta det i din takt...

Anna sa...

Måste vara skönt att flytten är klar :)