onsdag 12 maj 2010

Då e det dan innan!! Imorron kommer taxin och hämtar oss 5.50 :) Tidigt tidigt :)
Efter dagis körde vi till Höganäs och lämnade av Emelie hos mormor.. vi stannade och fikade och pratade lite. Camilla va oxå där.. töserna busade med moster en runda och vid 17 tiden körde jag o Amanda.. Emelie blev lite lessen när hon inte skulle med.. men moster Camilla tog henne och lekte så innan jag hunnit ut från dörren så va hon hur glad som helst igen! :)Tur det!!! Fick dåligt samvete ett tag.. men samtidigt så vet jag att hon har det jättebra hos mormor! :)

Jag o Amanda körde o åt på McDonalds och sen till Maxi och handlade lite inför resan :) När vikom ut från Maxi så frågade Amanda om vi skulle hämta Emelie.. hehe :) Hon tyckte dte va lite konstigt att hon inte skulle va hemma.. men samtidgt visste hon att Emelie inte skulle med på stora bussen.. aja.. det blir nog bra.. när vi kom hem så fick Amanda verkligen myror i brallan.. hon sprang runt och va helt stollig :) Men när jag va i duschen så somnade hon i soffan :) Sötnosen! Nu sover hon i min säng..

Idag av det utvecklingssamtal för Emelie. Det gick jättebra! Hon va väldigt lugn på dagis, men lekte och va med hela tiden. Men hon pratade inte så mycke på dagis.. känns som om dom sa precis samma sak om Amanda o om Emelie.. Dom e nog rätt lika ändå :)

<3 Mina små underverk!! <3

Nu ska jag se färdigt på Greys o sen e det sängen som gäller :)

Inga kommentarer: