söndag 2 maj 2010

Så e denna helgen oxå över...

Idag vaknade vi vid 7tiden och det va superfint väder! Direkt så ville jag hitta på nått! Tänkte på fågelparken i HBG men det visade sig att dom öppnar inte förräns 22 maj.. tur jag inte åkte dit.. hade blivit en låååång väntan hehe :)
Istället föll tankarna på Skånes djurpark.. kände dock att det va långt o åka själv.. så jag övertalade mamma och följa med! :)
När vi kommit en bit ringde vi upp min syster Camilla och hörde om dom ville möta upp oss där! Och det hoppade dom på direkt! :) Vi va där vid 12 tiden, töserna busade och vi tittade på alla djuren! Supermysigt va dte!!!! Vi hade med oss korv och bröd som vi grillade! Smaskens!

Vi körde där ifrån vid halv sex! Och så körde vi inom Höganäs o lämnade av mamma! Så vi va här hemma vid 19.30 tiden... töserna sov nästan hela vägen hem... vilket gör att dom tvärvägrar att somna nu.. suck.. Inte så bra eftersom dom ska på dagis imorron.. Aja.. så e det! Det brukar gå bra ändå...

Näe nu ska jag plugga lite läkemedelsberäkning.. tenta på torsdag.. suck.. det e den ena tentan efter den andra...

1 kommentar:

angelica sa...

tenta IGEN? oj, hoppas det går lite bättre med denna tentan då. lycka till med pluggandet, igen =)