tisdag 4 maj 2010

Idag har det vatt en riktig skitdag... allt har gått fel...
Har sovit jättekasst inatt.. Emelie har skrikit i sömne.. antagligen har hon drömt nått.. men det har vatt flera flera gånger inatt.. jättejobbigt.. dessutom hostar jag så jag har stora sår i halsen.. hostar mest på nätterna..
Amanda vaknade kvart i sju.. o började genast gala efter en napp!! Men hallåja, hon har juh inte haft napp på hur länge som helst.. o jag hade ingen napp.. bara en till Emelie o den hade hon juh.. Så arg hon va... Ja o sen fortsatte det så.. Töserna va arga och sura omvartandra..
Så körde vi till Conny o Sofie.. och även där va töserna arga och sura.. Till slut orkade jag inte mer och mamma körde hem oss..
Usch.. jag har verkligen vatt på ett riktigt kasst humör hela dagen och visst det känner juh barnen och dom blir arga och sura med...

Nu sitter dom iallfall och tittar på Lotta på Bråkmakargatan.. det e nya favoriten nu :) O sen ska dom in i badet och sen e det sängen som gäller så hoppas vi på en mycke bättre dag imorron :)

Men jag ÄLSKAR MINA SMÅ UNDERBARA TÖSER ÖVER ALLT ANNAT fast dom ibland driver mig till vansinne :) Dom är och förblir mina älsklingar!! Så det så! :)

Inga kommentarer: