lördag 1 maj 2010

Kan inte fatta att vi nu e inne i Maj!!! Helt sjukt! Denna månaden händer det grejor! :)
Om 2 vcekor e jag o Amanda i Berlin! och sista helgen i maj flyttar vi!!! Jag längtar till sflytten!!!!!! Komma ner på markplan och få en liten trädgård!!!

Vi har blivit förkylda här hemma... suck.. Alla tre hostar o har oss.. riktigt tråkigt... Amanda e rätt snorig oxå.. Jag e frusen.. fryser inifrån.. det e så obehagligt... Ska ta mig en varm dusch snart...

Emelie har lagt sig.. jag hoppas att hon har somnat dessutom.. det e inte alltid den lilla damen gör som mamma vill.. rättaresagt det e väldigt sällan hon gör som jag vill.. men just på kvällarna.. Hon kan ligga i sin säng länge länge o va vaken.. o så kommer hon vid 22 tiden o VÄGRAR att lägga sig igen.. o då e jag mindre pigg på att natta henne.. då e mitt tålamod slut... har försökt med att sitta hos henne, o lägga henne hos mig, bära henne.. allt men hon bara skriker o skriker... Jag vet juh inte om hon har sovit mellan, så det att hon har vaknat av att hon drömt nått elelr så... Man blir så maktlös när hon inte kan förklara vad det e som e fel...

Näe nu ska jag ta en dusch, sen ska Amanda oxå i säng snart :)

2 kommentarer:

Anna sa...

Usch ja.. hosta och tjock näsa började Elias med igår.. å nu ikväll visade tempen 39 grader.. hoppas vi kryar på oss allihopa!

angelica sa...

hoppas ni inte blivit sämre. krya på er!

förstår att du längtar tills flytten, härligt med lite trädgård ju =)