onsdag 1 september 2010

Så då har skolan börjat igen! Igår va första dagen.. det va väl Ok, lite småttförvirrat men ändå Ok... Dessutom satt Henke Larsson i kaffeterian!! :) Jo ni, jag pluggar på samma skola som Henke, för han pluggar tydligen nått ledarskapsgrejs där :) Det e inte fyskam! :)

Idag hade vi ännu en förvirrad föreläsning.. haha :) Tanten har en väldigt behaglig röst o lyssna på, men jag fattar inte mycke av vad hon pratar om... Jag tror hon skulle passa bra som politiker.. hehe :) Ska ge henne det förslaget hehe :)

Resten av veckan e egenstudier.. Töserna ska va på dagis ett par timmar både torsdag o fredag så jag hinner med o läsa lite... Som den här föreläsningstanten(förlåt men jag glömmer namn hela tiden) dom förväntar sig att vi ska läsa ungefär 500 sidor i veckan. Ja just det... så va det där med att man har ett liv sidan om skolan... hehe :)
Nädå jag har valt detta själv så SKA gå!!!

Annars.. tja det händer inte mycke... helgen säger dom att det ska bli fint väder och det e min barnhelg.. funderar på o ta töserna till hembygdsparken om det nu e sant med vädret :) Hoppas det, jag behöver nått sånt o se framemot..

Amanda e så rolig nu, hon pratar o pratar en massa nu :) Och hon har blivit lite småkaxig :) Min lilla tjej! :) Hon vill så gärna va stor, men samtidigt vill hon va liten.. hon vet nog inte riktigt hur hon ska va :) Lilla stumpan :)

Inga kommentarer: