söndag 26 april 2009

Nu händer det saker!




Emelie har juh inte velat röra på sig innan precis! hehe :) Men nu kryper hon för fullt! Och idag när jag kom in till henne på morronen så stod hon upp i sängen!!! Stora tjejen!! Det märks att hon tycker det e kul nu!! Hon fick prova att äta mat själv härromdan! haha :) Hon såg lite skeptisk ut men tillslut så högg hon in med händerna! haha :) Men sen hamande tallriken på golvet! haha :) Men Chrispy va nöjd! hahaha :)




Inatt sov hon ganska bra. Hon vaknade vid 24-tiden.. jag va inne hos henne ett par gånger tillslut gick jag ner o gjorde välling o gick in till henne med då somnade hon på 2 sekunder! Så skönt! Men då hade jag problem o somna... suck.. låg o vände o vred på mig... Men till slut somnade jag med...




Igår hann jag minsann med en runda på marknaden i Höganäs! Jag va juh så deppig att jag inte skulle hinna dit! Men, vi packade in alla barnen i 2 bilar o sen körde vi till Höganäs så vi va där klockan 9. Sen sprang vi igenom marknaden en runda.. Kvart över 10 åkte jag hemåt igen! Micke stannade kvar med barnen.. hehe :) Hem o ta lite mat som jag kunde ha med på jobb.. och sen iväg på jobb! Vi gick på picknick menvilken huvudvärk jag fick!!! Jag skulle ha slutat halv sex, men fick gå hem kvart i fem då stod jag inte ut mer... När jag kom hem så kom juh all fikan upp.. och sen va det bara att sova.. Sov 1 timme sen vaknade jag o mådde hur bra som helst!! Jag har juh väldigt lätt för att få huvudvärk, och det va väl en blandning av trötthet, solen och lite dricka... Aja.. Får hoppas att det går bättre att jobba idag! hehe :)


Näe nu kom det en lite konstig lukt här... nån som måste bytas på.. hmm.. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: