söndag 5 april 2009

Söndag!

Det va denna helgen...
Idag åkte jag o töserna hem till Madde. Hennes tös har vattenkopper, o jag skulle gärna vilja att töserna får det nu när jag ändå går hemma... Bättre det än att man ska gå hemma så länge sen från jobb... Så jag håller tummarna att dom får det nu... det kan juh ta lite tid innan det syns.. Sen åkte vi hem till mamma en runda.. vi skulle bara dit o hälsa på o kolla på deras trätrallor som Connt och Roger lagt.. men det blev att vi stannade ett bra tag! haha :) Vi lockade ut Sandra oxå! Så hon färgade och nopprade ögonbrynen på mig o mamma! Hon e superduktig på det.. o jag e pissdalig på det.. haha :) Jag gör det aldrig.. vilket jag oxå fick kommenterat av Sandra hehe :) Jag kan inte göra det... mina ögon bara rinner så jag ser ingenting! haha :)
Mats kom en runda, och Amanda utbrister "Ebbas pappa!!" och sen kom Josephina och Ebba oxå en runda! Amanda blev så glad! Hon e såååå glad för Ebba. Julia och Magnus kom oxå en runda! Det va en massa folk där hela dan! haha :) Stackars mamma som försökte packa hela tiden! Dom åker till Funäsdalen i nästa vecka.. Och sen ska dom åka till Kanarieöarna i 26 dagar!!!! Jag vill oxå åka utomlands!!!!!!! JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!
Men det lär juh ligga låååångt fram i framtiden... Men men...

Näe nu e det tv som gäller innan sängen kallar..

Inga kommentarer: