fredag 3 april 2009

Underbara fredag!

Vilket väder det har varit idag!!! Så skönt!! Äntligen e våren här! Hoppas den e här för o stanna bara!! hehe :) Man vet juh faktiskt inte det riktigt ännu...
Idag åkte vi till min pappa en runda.. vi e inte där så ofta.. sen körde vi inom mamma oxå på vägen hem..
Och sen körde vi hem och satte igång grillen!!! Årets första grillning! Jag hde en flintastek i frysen sen i sommras! haha :) Och det smakade guddomligt!!! När töserna har lagt sig så ska jag grilla banan med choklad i.. och äta glass till det!! *smaksens* Sen blir dte väl "så ska det låta" ikväll! Det brukar va så kul! Har inte sett det denna säsongen eftersom jag sett Let's dance!
Ja det va denna dagen det... Imorron e det lördag.. fråga mig inte vad som händer! För jag har ingen aning! Skönt faktiskt! :)

Ha det gott folk!

1 kommentar:

Mona sa...

Så skönt att inte ha nåt inplanerat så man kan ta dagen som den kommer!! Hoppas du o barna får en toppen lördag!! Kanske kan ses i morgon em??? Kramar