torsdag 30 april 2009

Packar

Japp idag så fick jag Emelie till o vila så jag har kunnat packa 2 lådor iallfall! hehe :) Fast jag har juh sorterat en hel del oxå!!! Många högar blir det... Mickehög, Min hög, kasta hög, hög som mamma ska kolla på... haha :) Jag får inte slänga nått utan att mamma har kollat på det! Hon tar nått varje gång jag har flyttat! hahha :)Eller så säger hon, nej det där kan du inte slänga!!! haha :) Det kan jag visst tycker jag! hehe :)

Jahaja idag e det valborg! Och det blir visst bål i Lerberget ikväll! Bra det!! Ska lätt dit! Alltid kul o se om man ser nått folk man känner! Fast oftaste e det juh bara en massa småungar som låtsas vara jättefulla... suck... Men som sagt man hittar alltid nån gamal kändis! hehe :)

Ja nu ska jag passa på o packa mer medans hon sover! ha det

Inga kommentarer: