fredag 30 april 2010

Tentade idag. Kändes inte jättebra måste jag säga.. Den ena läraren har jag jättesvårt att förstå under föreläsningana och ännu svårare för han tentafrågor. Jag förståd inte vad han ville ha ut av frågorna.. Som tur va så va jag inte ensam om att känna så... Nästan alla jag pratat med säger det samma.. Alltså kan det inte va mig det e fel på?? eller?

Idag e det valborg.. o trist väder... typiskt.. jag o mamma hade planerat att grilla och sen gå ner till bålet i Lerberget. Men med detta vädret så får det bli att stanna hemma istället... Får se hur vädret e vid 20 - tiden.. e det uppehåll så kanske vi kör ner en runda... det e ändå så mysigto gå där... vi får se...

Resten av helgen SKA bli riktigt riktigt lugn!!!! Skönt ska det bli!!

1 kommentar:

angelica sa...

hoååler tummarna för att du klarade tentan iaf!