lördag 1 januari 2011

Ja då får vi tacka 2010 för det året och välkomna 2011!
Amanda va vaken igår och såg på raketerna inatt! Hon tyckte det va läskigt samtidigt som hon tyckte det va fint. Vi stannade inne och tittade ut genom fönstret! Det gick precis likabra det! Det blåste som bara den ute så jag va glad att hon inte ville gå ut! Idag e båda töserna trötta och gnälliga, och deras mamma e förkyld!!!! Jag har INTE tid och va sjuk nu!!! Jag måste måste måste plugga till tentan på fredag!!!! Om jag inte klarar den får jag inte gå vidare i termin 3!!! VA FAN GÖR JAG DÅ!??!!?!?!?! PANIK kan man lugnt säga att jag har nu!!!!!!!!!!!!
Och med gnälliga barn är det OMÖJLIGT att plugga... det skulle vatt juldagen istället för då lekte dom så fint med varandra och deras leksaker...

JAja näe jag måste slita mig från denna datorn och ta hand om en surig snart 4åring!!!! Ohhhh vilket humör den tjejen har!!!!!!!

Inga kommentarer: