onsdag 5 januari 2011

Nu vill jag bli av med denna förbaskade förkylning!!! Det e sååå jobbigt.. jag har ont i precis hela kroppen! Och så täppt i näsan hela tiden.. o huvudet och öronen dunkar.. Jag lovar mitt huvud väger 3 ton idag.. jag orkar knappt hålla upp det!!!

Dessutom känns det som jag har glömt precis allt inför fredag.. igår kändes det bra, men nu e det fan panik.. Jag vet det måste finnas nånstans där inne bland mina hjärnceller.. men i vilken?!?
Oh fick mail från läraren idag oxå.. det där förbaskade arbetet som vi skickat in typ 1000 gånger.. jag har lyckats skicka iväg den gamla versionen.. suck. så sista gången jag skickade in det så va det ingen rättning.. suck säger jag bara.. va fan håller jag på med?!?!? Hur svårt kan det vara och skicka in ett förbannde arbete rätt?!?! Stressad? Neh inte ett dugg...

Förlåt Sofia du fick allt innan.. jag va såååå trött.. Allt va bara så fel..

Min underbara mamma har hämtat hem töserna till sig.. så jag kan vila och läsa i lugn o ro.. TACK min underbara mamma! Jag vet fasen inte vad jag skulle göra utan henne!!! Hon är sååå bäst!!!!! Älskar dig mamma!

1 kommentar:

Angelica sa...

det låter verkligen som du är stressad :/ skönt din mamma kunde ta tjejerna ett tag. krya på dig och hoppas det har gått bra idag!?