lördag 29 januari 2011

Lördag!!!
Och här e så tyst här hemma! Saknar mina små älsklingar! Men dom har det säkert bra hos sin pappa! Japp jag e en kontroll freak med mina barn! Jag vill helst veta hela tiden vad som händer..
Jag sitter och försöker plugga.. ligger lite efter eftersom jag vatt hemma med barnen i veckan.. måste försöka ta igen det! På tisdag e det dax för seminarium och då ska vi kunna detta relativt bra. Vi får ha våra anteckningar och böcker med oss, men vi ska iallafall känna igen läkemedlena och behandlingarna.. Men det tror jag att jag ska kunna.. eller hoppas iallfall..
Men denna kursen är väldigt intressant!
Oh förresten har jag skrivit här att jag klarade den andra tentan oxå? Jag klarade alltså båda tentorna som jag gjorde för ett tag sen!!! Så jäkla skönt och va färdig med dom!!!!
Ja ni nu ska jag slänga mig ner i mina underbara böcker igen! :) Får passa på o läsa nu när töserna e hos Micke.

1 kommentar:

Angelica sa...

o va skönt, GRATTIS att du klarade båda tentorna! :D