måndag 31 januari 2011

Nu har jag blivit riktigt sjuk.. har fått halsfluss så det stänker om det!
Igår hade jag värsta migränanfallet på VÄLDIGT väldigt länge!!!! Mamma fick komma och hämta mig o töserna för jag klarade verkligen inte det själv... jag höll på att svimma i trappen där hemma.. inte speciellt smart...
Och idag vaknde jag med hemsk halsont, ringde VC i höganäs och där fick jag prata med den mest otrevliga sjuksköterskan som finns.. vet vem hon e o vet att hon inte har alla hemma.. När jag sa att jag misstänkte halsfluss fick jag vet att det kunde jag minsann inte veta!! Nä, visst men jag har halsfluss typ 100gånger/år, mina halsmandlar e hur stora som, helst med beläggning, jag har feber min inte förkyld, dessutom går det halsfluss på dagis.. UNDRA VAD DET E FÖR FEL PÅ MIG?!?!?!
Jag ringde iallfall den andra VC som finns här, och fick en tid direkt. När jag kom dit tittdae läkaren i halsen och sa direkt att det va halsfluss... hon tog halsprov plus stick i fingret som såklart visade på halsfluss!!!!!! Nämen WOW vilken chock va?!? Det kunde jag inte sjöälv lista ut!!!!!!!!!

Näe allihopa nu ska jag lägga mig igen.. detta e vad jag orkar va uppe.. ha det bra alla!

Inga kommentarer: