måndag 3 januari 2011

När ska denna förbaskade trötthet försvinna?!?!?
Jag vill sova, men går jag o lägger mig får jag panik för att jag inte pluggar.. om jag kuggar på fredag så kommer JAG bli så arg för att jag inte pluggade..
Jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE klara det!!!
Detta gör att jag får fullständig panik! Jag tänker inte på nått annat än denna förbannade tenta! Allvarligt talat, när jag äter så tänker jag på att när jag tuggar så e det en mekanisk bearbetning, jag tänker när jag andas att nu drar dom yttre kostalmuskulaturen ut mina revben så att osv osv osv.. Jag håller på att bli knäpp!!!!
Så mycke energi som jag lagt på denna tenta.. jag bara MÅSTE klara det!

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo så nu har jag klgat färdigt.. nu ska jag gå o plugga.. Hej hej!

1 kommentar:

Angelica sa...

oj...det låter som du har prestationsångest, försök koppla av o tänka på annat. ta en paus, läs en tidning, ta en promenad eller vad som :) men jag tror du kommer fixa det, ta det lugnt bara. stort lycka till på fredag!