onsdag 16 februari 2011

Dagen började väldigt segt! Jag hade en verklig skitnatt, när töserna vaknade om varandra hela tiden. Och jag somnade vid halv 5 - 5 tiden.. suck... 5.45 ringde min klocka och jag orkade verkligen INTE ta mig upp.. Jag ringde dagis och sa att töserna fick va hemma.. efter ett tag så tog vi oss upp och mös i soffan, och som vanligt när jag bara e hemma, så kommer jag på en massa.. jag åkte med töserna till mamma. Där satt vi bara och pratade en massa. Och hade det bra! :) Vi tog bussen hem igen vid 15 tiden. O va i Ängelholm vid 16 tiden, så tog vi oss till bibklioteket och lånade lite böcker. Och gick sen inom affären och köpte yogurt till kvällsmat, vi fick juh riktigt mat hos mamma, så vi va inte så speciellt hungriga. Efter maten tog vi tag i röran här hemma. Båda töserna hjälpte till :) Vi städade upp alla sakerna och så tog vi tag i dammsugaren och körde över en runda! Det va verkligen behövligt!!! Och sen va det välling och nattning i vanlig ordning.. När töserna somnat satte jag mig på träningscykeln i 30 minuter! Och sen kudne jag inte hålla mig utan jag vägde mig! Och vet ni vad?!? Sen i söndags så har jag faktiskt gått ner 1.8 kg!!! Det tycker jag misann e bra! men fytusan vad jag saknar coca cola!!! Oh det e riktigt jobbigt!!!! Men jag ska INTE ha nån cola!!!! Så e det bara! Men däremot har jag blivit beroende av apelsiner!!! Men det beroendet kan man väl stå ut med :)

1 kommentar:

Angelica sa...

sånna nätter e inga roliga :/ förstår att ni blev hemma å mös istället :)

å vad duktigt, 1,8kg skitbra jue! :) ceep up the good work!