fredag 25 februari 2011

Vilken underbar dag jag har haft med mina små troll idag!!! Vi åkte till busfabriken och busade av oss riktigt ordentligt! Känns som om vi behövde ha lite kul ihop alla 3 nu! Barnen va på ett sånt strålande humör!!! Vi va juh inte dom enda där precis! Men men.. man får juh skylla sig själb när man åker dit en fredag, sportlov och löning! haha :) MEN så kul vi hade!!! När vi busat färdigt så åkte vi till Ikea och åt lunch! Där va vi inte heller ensamma precis! haha :) Men det va mysigt! Och sen hem och gick en sväng med hundarna! Töserna stannade ute och lekte med granntjejen, medans jag gjorde iordning deras väska för helgen med pappa.. Jag saknar dom redan! Och tro det eller ej, men jag håller fasen på att bli sjuk igen!!! Jag e så täppt i näsan och ont i halsen.. Bara lite feber som fattas... Menjag vill vara frisk imorron! För jag vill minsann gå på bio!!! Så det så!!
Näe nu ska jag se på Harry ´Potter o slappa i soffan sen blir det Let's dance och fortsatt mys i soffan! :)

1 kommentar:

Angelica sa...

uschdå, hoppas det inte blev något mer än så med amanda! visst blir man trött på alla sjukdomar, det går ju bara runt med..får en så får alla.. och va tråkigt att du håller på att bli sjuk igen! :/

härlig dag ni hade! :) vi pratade om att bege oss till busis idag, men skippar det då minnéa fortfarande e såpass dålig...en annan dag i veckan hoppas vi kunna komma dit! de e kul att få busa av sig med barnen på busfabriken ;)

krya på dig o ha en mysig lördag, bio eller ej!