söndag 13 februari 2011

Idag kom Amanda och Emelie hem igen!
Jag träffade Kristina från mitt gamla jobb och vi stod och pratade lite.. Amanda och Emelie sprang och självklart så snubblade Emelie.. nu klagar hon på att hon har ont på sin tand.. suck.. ska jag behöva ta henne till tandläkaren imorron?!?Jag hoppas att det går över till imorron! Min lilla lilla älskling!
Och förresten! Imorron börjar Emelie på gympa! Amanda går juh på gympa i Höganäs, men jag fick mail av Engelholmsgymnasterna idag att det fanns plats till dom båda nu. Men Jag känner att Amanda trivs bra i gruppen i Höganäs, så hon får stanna där, så får vi se vad Emelie tycker om denna gruppen! Så nu e det gympa måndagar och fredagar! Fullt upp!!! Nu måste jag ta reda på hur man tar sig till Lingvallen.. Jag har aldrig varit där..

1 kommentar:

Angelica sa...

hehe jaa eller hur, det är de ;P

ajdå, hoppas det inte är någon fara med tanden! och va kul med gympa! ser fram emot tills maja kan börja på det också, men det är från 3 år här så hon får vänta när det drar igång efter sommaren :)