måndag 21 februari 2011

Idag har jag bara pluggat pluggat och pluggat!!! Men ändå känns det inte som jag fått in någonting.. konstigt.. Jag behöver en hjärna som e lite mera snabbttänkt! Finns det sånna på blocket tror ni?
Och sen va det till dagis och hämta barn och sen mat och sängen med töserna! Jag tog tag i disken och nu sitter jag här i soffan.. borde göra mer med skolarbete.. men jag orkar verkligen inte.. Ja just det när jag ändå e på blocket och letar efter en hjärna som är lite mer snabb tänkt så tror jag att jag ska leta upp lite energi oxå! Det skulle oxå behövas!!!
Men jag har iallfall hunnit sitta på träningscykeln i 30 minuter idag!!!! Det går lättare och lättare att cykla nu! Skönt!! Jag e sjukt sugen på godis idag! Och när jag va i affären i stan så hade dom 4.90 på lösgodiset!!! Och hade det vatt den vanliga Cattis så hade jag LÄTT köpt godis! MEN Cattis köpte inget godis!!!!
Imorron ska jag o töserna åka till Ikea och väla och träffa Madde och henne töser! Jag o Madde planerar att slänga in barnen på ikeas lekrum(alla utom Emelie) och så prata en massa massa skit!!! Det va längesen vi kunde göra det!!!
Usch jag e så trött och frusen.. ska ta mig en apelsin och sen krypa ner i min soffa med en underbar filt på mig!

1 kommentar:

Angelica sa...

duktiga du!! :D

här har det varit en sämre vecka, jag är helt slut efter nätterna med sjuka småtjejer och nu börjar jag själv känna mig en aning krasslig...egentligen ingen bortförklaring men har varken orkat eller kunnat vara ute och promenera som jag velat, eller tränat Tae bo heller för den delen... så är säker på att jag gått upp, eller att åtminstone vågen står stilla på samma som förra veckan när jag ställer mig där imorgon. jag får ta nya tag när vi e friska helt enkelt..men man får lite ångest när man vill så mycket, men inte orkar eller kan...