lördag 26 februari 2011

Lördag! Oh ja jag glömde skriva att igår när jag vägde mig hade jag gått ner 1.8 kg!! Känns bra!! Denna veckan har jag ändå inte tränat så mycke... det måste jag bli bättre på! Det blir juh inte så mycke gym och så utan det e juh min träningscykel och prommenader som gäller.. Jag måste helt enkelt bli bättre på det!

Usch idag e det en tycka synd om mig själv dag.. Jag saknar töserna så det gör ont.. jag hatar när dom inte är hemma.. Samtidigt är det så skönt att få sova hur länge som helst.. idag sov jag till 11.15!!! Det händer juh aldrig annars! Men imorron kommer dom igen! :) Men då kommer dom hem sura och tvära.. så e det alltid.. Men tillomed det kan va rättså underbart när man har saknat dom! :) Mina små älsklingar! Dessutom e jag less på att ha ännu en månad utan pengar. Fan va trött jag e på det!!! Jag e så trött på det så jag tillomed börjar överväga om skolan e värt detta? E det verkligen värt att aldrig aldrig ha pengar.. det e 2 år till som man ska ha det så här... Jag vet i fan..

Idag ska jag iallfall gå på bio... egentligen har jag inte råd.. näe det e sant jag har inte det egentligen.. men jag SKA göra det. Man blir juh helt psyko o bara sitta här hemma hela dagarna...

Har mycke i huvudet som vanligt... det händer fan alltid nått.. hoppas syrran får sin OP tid snart så vi får veta vad det e som händer där! Jag hatar och inte veta..

Nu ska jag ta en dusch och pigga på mig lite!! :)

Inga kommentarer: