söndag 6 februari 2011

Inatt jobbade jag på sjukhuset och det gick riktigt bra!!! Nu iefterhand så e jag glad att jag tog mig på det! Jag kände mig faktiskt inte så trött som jag trode jag skulle göra... Men när klockan va 5 så va jag riktigt riktigt trött! Men jag gick ett par varv i korridoreerna och så vaknade jag till igen! :)
Men vägen hem... Guuuuuud så långt det är mellan HBG och Ängelholm!!! Jag va såååå trött!!! Men jag ville inte somna på tåget för då hade jag antagligen inte vaknat igen! haha :) Jag lyckades hålla mig vaken!
Och sen somnade jag gott hemma i min säng! Jag lovar det tog mig inte 2 minuter så sov jag! Men det va lite svårade att vakna igen.. Jag hade satt klockan på 14.. men det gick inte så bra.. jag hörde klockan och jag vet att jag stängde den, men tyvärr så somnade jag igen.. och vaknade inte förrän klckan va 16 och mamma ringde!!! Tur du ringde mamma! :) Annars hade jag nog sovit fortfarande! :) Men det känns ändå som om jag ska kunna sova inatt med! Jag e såååå trött!
Imorron är det back to school igen! haha :) Vi ska till Varberg o ha föreläsning där.. Sofia ka köra så jag åker med! :) Det gillas!

Näe nu ska jag gå o köpa Kebab!!!! Ha en bra kväll! KRam kram

Inga kommentarer: