torsdag 17 februari 2011

Jaha då va det dax för sjukdomar här igen.. Emelie har feber nu ikväll.. hon vaknade för en stund sen och va hur varm som helst.. tog en temp på henne och jodå 39.1 visade den.. Jag e såååå trött på alla dessa sjukdomar! Så fruktansvärt trött på det!!! det har fasen inte gått en hel vecka utan att nån av oss har varit sjuka...
Men sen o andra sidan så har Emelie vatt så här förut att hon har feber på natten och pigg och feberfri dagen efter.. men ändå.. det är ändå konstigt.. jag har juh försökt få henne till en läkare otaliga gånger.. enda gången hon fick komma va när hon hade öroninflammation med perfurerad trumhinna. Men annars får jag bara till svar att det e ett virus och att hon snart blir frisk.. Och det e det juh säkert,men det e sååå tråkigt!!!
I sånna här lägen tycker jag det e extra jobbigt att vara ensam med barnen..önskat att man hade nån som kunde ta hand om barnen ibland när dom e sjuka.. vet inte hur många gånger jag får frågan från skolan om dom inte har en pappa.. jo, det har dom.. men han jobbar..
Näe jag e övertrött nu och ska inte skriva mer.. Emelie ligger i min säng nu så jag ska gå upp till henne.. Ha en bra kväll!!!

1 kommentar:

Angelica sa...

stackars lilla gumman :( hoppas hon blir frisk snart!

sv: tack, jag är nöjd över bilderna hennes pappa fick till, blir att framkalla ett par stycken och rama in :)