lördag 5 februari 2011

Inatt ska jag jobba!!! Shit jag har inte jobbat natt sen 03 tror jag! Ja vaken natt alltså.. där jag jobbade innan jobbade vi juh alltid natt, men det va sovande natt... Men inatt blir det på sjukhuset där jag jobbade i somras... Dom ringde idag, och jag hade tänkt o säga nej, för jag gillar inte att jobba natt.. men så tänkte jag på pengarna!!!!! Oh jag e i STORT behov av pengar!!!
Min underbara mamma kom och hämtade mina töser! Tack så jättemycke mamma!!!! Hon ställer ALLTID upp!!!!
Men mitt största problem e HUR SKA JAG HÅLLA MIG VAKEN? Jag som vill gå o lägga mig klockan 22!!! Och nu börjar jag jobba 21!?! Hur ska detta gå? Jag längtar redan till klockan 0700 imorron! :) Näedå det ska bli kul och jobba.. hoppas jag :)

Näe nu ska jag gå o lägga mig en stund.. jag brukar kunna somna mitt på dan.. men jag ger mig tusan på att det inte går idag.. men försöka ska jag iallfalll!! :)

Inga kommentarer: