måndag 21 september 2009

Gomorron alla!

Nu e det jag som e förkylder... suck.. det går bara runt runt känns det som.. men men.. det blir bra en dag!!! :)

Då va denna helgen slut! O en ny vecka påbörjad! :)

I lördags åkte vi till Höganäs vid tre tiden. Åkte till Madde. Vi tog en prommenad till City gross o handlade lite mat för kvällen! Träffade Wenche, Alicia o lilla bebisen!! Gud så söt han va, eller e säger man kanske!!! Så liten!! Det gjorde ni bra Wenche! :)
Sen gick vi hem till Madde o snackade o barnen lekte, vi åt o sen gick vi ut en runda på Kulturnatten. Mycke folk ute! Riktigt härligt väder för en gångsskull.. det brukar alltid regna o blåsa som bara den... men inte i lördags! :) Vi såg den stora kören i kykan!! Så fint!! Önskar man hade kunnat va med! Både Madde o jag har juh vatt med på kulturnatten förr o sjungit! :) hehe :) Madde har börjat ikören igen.. men jag kollade mitt schema o jag jobbar 3 av 4 onsdagar så det e juh inte så lönt för mig o börja... tyvärr.. saknar det!!
Jag o töserna körde hem vid 23.15 tiden :)

O igår söndag åkte vi en runda till väla o Ikea.. åt lunch på ikea.. men efter maten kände jag mig riktigt kass... åkte hem o sov nån timme på em.. hostade o ont i halsen.. härligt härligt.. o så stötte jag på nästa problem... Insåg att den 5e oktober jobbar jag plus att Micke ska på hockey med Sebbe o farfar. D e Rögle- Timrå.. o Sebbe ska få det i present (lugn jag e ganska säker ¨på att han inte läser här) så då har jag ingen som kan ha barnen... Ringde Sandra så hon skulle kolla hur hon jobbar *håller alla tummar som jag har o kan*Jag e så trött på att saker o ting inte kan ske lätt o smidigt.. att det hela tiden ska komma nått i vägen... Men men.. man ska väl känna att man lever...

Jaja.. näe nu ska jag klä oss.. Amanda ska på dagis.. domhar sportdag idag... hehe :)

Inga kommentarer: