söndag 27 september 2009

Ja, då har man börjat jobba igen.. mammaledigheten är slut... saknar den redan! haha :) Eller näe.. men jag kan inte fatta att min lilla flicka har blivit så stor!!!
Helgen sprang iväg.. jobbade 11-18 igår. Efter jobb åkte jag med Mona på sexparty!! hehe :) Alltid kul! :) Vi åkte hem rätt tidigt. Jag va ganska trött efter jobb... o jag hade sovit dåligt natten innan oxå.. o idag va jag upp klockan 6.. börjqade 7.. tog en runda om Nisses o köpte bullar!!! smaskens med nybakade bullar på morronen! Åt frukot på jobb.. o sen hade vi en riktigt dryg förmiddag... men men.. tillslut blev klockan 13.30 så jag kunde gå hem.. eller ja.. Micke hämtade mig o vi körde till familia!
Nicke nfiken va där o delade ut bananer! Amanda va ganska reserverad mot honom! Men hon tog emot bananen! :) O sen hälsade hon på Ronald McDonald oxå! :)
Vi lyssnade på Alcazar oxå! :) Dom e riktigt bra faktiskt! :)

Ja, nu e jag ledig måndag o tisdag... skönt det! :) Emelie ska på 1års kontroll hos tandläkaren imorron! Annars har jag ingenting inplanerat! Så härligt! Denna veckan jobbar jag bara onsdag till torsdag.. men sen va det möte torsdag eftermiddag... suck.. aja.. välkomen tillbaka till verkligheten Cattis! :)

Näe nu ska jag snart hoppa i säng.. ha d gott folk!!

1 kommentar:

Angelica sa...

ja jag hade jättekul i fredags! :D hoppas du hade en trevlig kväll i lördags ;P