torsdag 17 september 2009

Idag kom det ett tjockt brev på posten! Tyckte det va konstigt..öppnade det o det låg en skiva med Takida där.. tänkte hmm vad e nu detta..den har inte jag beställt.. där låg ett papper i..med ett mail som jag hade skickat! haha :)
Dom hade för nån vecka sen på Rix FM att om man skickade ett mail o skrev vilken serie som man inte vill missa på tv och man även skickade med sin adress så kunde man vinna den skivan.. jag gjorde det.. o tydligen så vann jag! haha :) Jag e inget jättefan av Takida men dom har juh en del bra låtar! O framför allt e det juh kul att vinna nån gång!! hehe :) Så då blev man lite glad!!

Idag skulle vi ha gått hem till Mona en stund på em.. men Amanda har blivit förkyld igen.. tycker det e onödigt att hon går dit o smittar Mona..
Amanda har förövrigt vatt förkyld en massa nu... hon har ingen feber men hon snorar en massa och hostar... suck.. aja.. dessa dagisbaciller.. dom e inte kuliga..

Ja så nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på i em..

Igår gick vi en runda till hembygdsparken efter att töserna sovit middag! Vi tittade lite på djuren... Emelie älskade ankorna och canariefåglarna! hehe :) Hon stod hur längesom helst o tittade på dom! Sen lekte dom en runda på lekplatsen.. o så fick dom varsen våffla! Jag tog ingen!! När vi kom hem så kom Micke.. han köpte med sig kycklingssallad.. supergott! Vi såg superstars o sen gick han hem o jag hoppade i säng... o somnade på noll tid... Amanda vaknade vid tjugo äver fem.. hon komin till mig o somnade om.. sen vaknde vi kvart över sju av klockan.. o sen iväg till dagis..

Ja det va min dag det! hehe:)

1 kommentar:

Tezz sa...

Fubb! Jag vill oxå vinna en Takida cd. :(