lördag 19 september 2009

Helg igen! Jag tycker det e helg hela tiden! haha :)

Igår fick Amanda stanna hemma från dagis. Hon e supersnorig o hostar...Hon va vaken rätt mycke på natten o hostade... Vi körde Micke till jobbet så vi kunde ha bilen.. Vi körde o handlade hem lite blöjor o mat... Hem igen.. sen gick vi hem tillMicke... min tvättmaskin fungerar inte riktigt så jag lånade hans.. SÅ kom jag på att allt inte va inhandlat.. så vi fick ta en runda tillMaxi igen.. tog med vagnen.. när vi handlat klart så lämnade vi bilen på Mickes jobb o så gick vi hem... Vi träffade Marika och Julia o Vincent!! Vi bestämmde att träffas på måndag! Hoppas vi alla kan hålla oss friska tills dess! Sen matade vi ankorna vid bron.. o sen gickk vi hem.. d tig 1½ timme att komma hem.. d brukar ta typ 30 minuter o gå den vägen.. haha :)

Idag ska vi åka till Höganäs o träffa Madde o hennes töser! Vi ska en runda på Kulturnatten.. där brukar inte va så mycke o se,, men kul o träffa folk!! =)

Nästa helg börjar man jobba igen!! Shit!! Kan inte fatta det!! Har jag vatt ledig sålänge!!
Men men.. jag gick hem i slutet av april tror jag.. Så det e juh nästan 1½ år! Plus att jag bara jobbade från januari innan dess... innan dess va jag juh mammaledig med Amanda! hehe :)

Inga kommentarer: