lördag 26 september 2009

Jahaja.. då e min mammledighet slut!!! Shit vad tiden har gått fort!!! Om 40 minuter börjar jag jobba igen!!! Visst jag har juh jobbat lite nu ett tag, men nu börjar jag helt igen!! Det e helt jäkla otroligt!!! Men det ska bli skönt, skönt att få lite rutiner igen... nu skjuter jag allt framför mig istället för att ta tag i det... Men när man jobbar så måste jag göra sakerna när man e ledig! O man uppskattar sin ledighet på ett helt annat sätt.

Barnen e hos Micke nu.. o jag borde ha städat men näe.. jag hamnade i soffan o datorn istället.. betalt räkningar.. usch så jäkla trist!!! Men men.. så e det gjort..

Om 2 veckor börjar barnen sitt nya dagis.. usch det e med blandade känslor som jag byter. Men jag har bestämt mig för att tycka att det e bra. Men jag vet att jag kommer sakna det gamla dagiset! Så underbar personal där! Aja.. det blir säkert bra på Englakronan oxå!

Näe man kanske ska göra ve sig o dra sig mot jobbet... Ha det bra alla!

Inga kommentarer: