lördag 5 september 2009

Lördagkväll

Ja, denna veckan e snart oxå slut!
O vi e inne i september!!! Kan ni fatta det?!?
Igår fick jag mitt bostadsbidrag returaktivt från i Juni!!! Alltså en ganska så rejäl klumpsumma!! Och det gjorde då verklingen ingenting!! Då denna månaden verkligen hade gått åt pipan annars! Men men.. Så nu har jag satt över pengar på sparkontot till Ullared!!! Har juh en Ullaredsresaplanerad till den 4e oktober med min bror, Sofie o Sofies mamma Gittan!!!
Det ska bli superkul!!!

Igår passade jag på o bjuda ut mamma och Peter på Schweiz i Höganäs! Vi åt planka allihopa!! Supergott!!! Man måste juh göra något för o tacka för allt som dom har ställt upp! Jag vet att det e många fler som har ställt upp för mig! Men riktigt så mycke pengar fick jag inte så jag kunde bjuda ut alla... hehe:)

Träffade Madde igår oxå!! Superhäligt att träffa dig gumman!!! Jag hoppas verkligen vi kan hitta nån dag som vi kan hitta på nått på!! Tanken e att gå på Wallmans Golden hits, då hette det väl.. ja nått sånt iallfall.. va en massa schlager +mat!! Vi kom på att vi inte har gjort något själva sen vi fick barn.. å vi tyckte det va dax nu!! haha :) Det ska bli såååååååååååååååååååååå kul!!!!

Ja o idag när jag skulle hem från mamma å kom juh Amanda på att hon ville stanna hos mormor! hehe :) Det e som vanligt.. hon vill alltid stanna där! :) O såklart så fick hon det... mormor säger aldrig nej! haha :) O mamma ska ändå med sin bror till sjukhuset här i Ängelholm på måndag... så då kommer min lilla tös hem igen.. hehe :)

Näe nu ska jag länga mig i soffan o titta på tv... ska se Göta kanal 2 idag! haha Ja jag tycker faktiskt att den e rolig! hehe :)

Inga kommentarer: