fredag 12 februari 2010

Jag e helt slut nu... Jag e superförkyld och har feber o hostar.. Fattar inte.. jag hinner bara bli frisk en dag o sen e jag sjuk igen.. det tar hårt när man inte får va frisk o hinna återhämta sig... Amanda e oxå väldigt hostig och Emelie väldigt snorig.. Så dom sover ganska oroligt på nätterna.. det hjälper juh inte det heller.. Behöver juh verkligen sova.. men men.. Töserna ska till micke idag o sen ska jag sova.. hehe :) Det behövs verkligen...
Skulle vatt i skolan idag oxå, labbövningar.. men det gick bara inte.. jag va uppe vid 5 men det bara snurrade runt i huvet på mig så det va inte lönt.. Jag vill såklart slippa göra om saker o ting men va tusan jag åker inte iväg när jag mår riktigt pissigt.. tur jag har en massa ibumetin och nässpray hemma.. Jag hade bara behövt lite glass oxå.. så skönt för halsen med glass... jag kokte 2 liter nyponsoppa igår så det försökar jag få i mig... för nu vill jag bli FRISK!

Näe nu ska jag lägga mig o kolla på Karlsson på taket med töserna..
hej hej

Inga kommentarer: