onsdag 3 februari 2010

Mina föreläsningar blev inställda idag.. Skönt på sätt o vis.. men samtidigt synd.. vi skulle på studiebesök på streilcentralen idag. Det hade vatt intressant. Men förhoppningsvis så kommer det bli senare..
Ja idag snöar det igen.. hehe :) Ja vi kan inte säga att vi inte haft en riktigt vinter iallfall :) Jag tycker det e rätt mysigt, men det hade juh kunnat komma i december istället.. men men.. det kan man inte styra över..
För ett par dagar sen så sökte jag en del sommarjobb bla på förlossningen i HBG. Och idag så ringde dom därifrån.Jag ska komma på intervju på tisdag. Ska bli jättekul! Jag hoppas verkligen att jag kan få jobba där till sommaren. Perfekt erfarenhet för mig..o se om jag vill jobba som BM sen kanske.. Så håll tummarna på tisdag! hehe :) Jag blev så förvånad när det ringde en kvinna från förlossningen.. jag fattade inte rikgigt vad som hände.. men det va väldigtkul och jag blev väldigt glad! :)

Nu ska jag ta och väcka Emelie.. hon får inte sova mer nu! hehe :)

Inga kommentarer: