onsdag 17 februari 2010

Jag tycker det e fredag idag.. men så väl e det väl inte va? :) Lilllördag e det juh ioförsig! hehe :) Jag e så förvirrad i dagar o noll koll på vad som händer runt omkring mig.. Jag e så otroligt trött.. Orkar ingenting.. har inget tålamod.. känns som om jag bara skriker och skäller på barnen.. så vill jag verkligen INTE ha det.. dom e mitt allt! Min underbara små hjärtan! Men det e väldigt jobbigt iallfall.. Ibalnd fudnerar jag på om nått e fel.. dels e jag juh så trött och dels blir jag sjuk hela tiden.. i oförsig så e det juh en ond cirkel.. man blir juh trött av att ständigt vara sjuk och för att man e trött så blir man aldrig riktigt frisk.. suck.. Men jag borde nog ta och äta lite extra vitaminer eller nått.. Men men.. det känns iallfall inte kul att aldrig känna sig riktigt glad.. snarare känner jag mig gnällig o negativ hela tiden.. Jag vill inte göra det.. men gör dte ändå..

Nu ska jag se OS en stund till och sen ska jag ta en tidig kväll..

Inga kommentarer: