torsdag 18 februari 2010

Snö snö snö!
Hoppas det slutar snart igen.. känns som om det kan blir jobbigt att ta sig till skolan imorron annars.. men jag ska göra ett försök! :) Barnen e hos mamma. Amanda va jättetrött idag och ville verkligen inte till dagis, och mitt mammahjärta kände att dom vatt väldigt mycke på dagis denna veckan. Min underbara mamma ställde upp direkt! Tur jag har henne!!! Tanken e att när jag e klar i skolan imorron så åker jag hem till henne och stannar där och sover till lördag. Mysigt! :)

Sett OS idag! Anja e juh så underbar!! GO Anja!!! Shit vilket psyke man måste ha att slänga sig ut i en backa som kunde tatt hennes liv igår.. helt otroligt! O gjorde det riktigt bra! Så som sagt GO ANJA!
Men nu klockan 20 ska jag faktiskt överge OS och se på förlossningskliniken. Jag har sett OS hela hela tiden innan hehe :) Tycker faktiskt att det e lite kul med vinter OS.. har inte tyckt det innan.. men men..

Jaja.. Over and Out

Inga kommentarer: