lördag 13 februari 2010

Jag hostar snart ut mina lungor känns dte som.. inget trevligt alls.. snorar o hostar o huvuet bankar o halsen gör ont.. har så ont i bröstet nu oxå bara för att jag hostar så hela tiden.. Har vaknat flera gånger inatt o bara hostat o hostat o hostat..
Töserna e hos Micke.. saknar dom jättemycke! Men samtidigt e det skönt att få sova o vila hela dagarna så jag kan få en chans att bli frisk..
På måndag ska jag på en annan intervju på sjukhuset.. på närsjukvårde.. har inte riktigt koll på vad det e.. har mina aningar men inte riktigt 100.. men får jag på förlossningen så kommer jag lätt tacka ja till det!! hehe :) Men man måste juh ha en plan B om jag inte får på förlossningen..
Jag har 1000 saker att göra till skolan oxå.. jag får göra så mycke som det bara e möjligt här i sängen...
Nu ska jag försöka äta lite frukost..

1 kommentar:

angelica sa...

oj ja här har jag endel att läsa ikapp, haha :)

ne jag har bestämt mig för att byta blogg, meddelar när det är aktuellt :)

va jobbigt det låter med hostan, här är sonen också sjuk med hosta o förkylning, inget kul...krya på dig! kram