torsdag 25 februari 2010

Nu e arbetet klart!!!!!!!!!

Vilken stoooor sten som kom av mina axlar nu!! Jag har antagligen inte gjort rätt nånstans, men nu har jag iallfall skrivit ner det och det får gå hur det vill.. jag lär få kompletera och göra om men jag bryr mig inte om det! Bara det i slutänden blir godkänt så..


Idag har jag vatt hemme med töserna som fortfarande hostar och e förkylda.. dom har varit ganska pigga och hade antagligen kunnat gå på dagis. Men jag tycker att dom kan få bli friska istället.. Lugn alla.. jag får inget i från försäkringskassan så dom kommer inte att kolla min blogg o söka upp mig.. man får helt enkelt inte VABa när man pluggar... då får man bara missa en massa från skolan. Men som sagt.. jag tycker att dom ska få chansen att bli friska.. Så imorron ska dom oxå va hemma faktiskt. Sen ska dom juh till Micke nångång under dagen..


Vi gick till brandstationen med Niklas och Noel idag. niklas bor under Micke och e en jättego kille! Näe vi e vänner och inget annat.. jag hörde allas tankar på en gång haha :) Iallfall så hade brandstationen öppet hus idag så vi traskade dit! Emelie somnade i vagnen men Amanda tyckte det va toppen!! Hon åkte brandbil!! och sprutade vatten med vattenslangen, provade brandjacka och satt i polisbilen (bättre nu än när hon blir äldre) och tittade i ambulansen! Hon va helt inne i allt! Så roligt att hon ville prova! Dock ville hon inte åka upp i korgen.. eller ja det va nog jag som inte ville hehe :) Hade jag åkt med så hade hon säkert gjort det med.. men men.. mamma e en fegis när det kommer till höjder...
världens sötaste brandflicka!
Annars har vi mest vatt hemma och tatt det lugnt.. töserna har badat ikväll och nu sover dom gott i sina sängar.. förhoppningsvis så gör dom så hela låååånga natten! :)


Ja det va min dag det! tror jag ska slänga in nån bild här oxå för engångsskull.. jag har vatt dålig med det på sistone...

1 kommentar:

sofia sa...

Skönt att du är klar hörredu :) Jag har disskussionen kvar, har precis kommit hem så tar det imorgon istället, känns helt okej med det!

Va roligt för tjejerna, eller Amanda kanske att testa massa sånna saker, bra intiativ av brandkåren!