tisdag 2 februari 2010

Idag blev det en väldigt tidig morron.. Emelie vaknade HALV FYRA!!!! Smilla väckte henne.. Smilla löper nu och hon går runt o skriker hela tiden.. Jag blir tokig på henne. O när Emelie vaknar så vägrar hon juh att somna om igen.. Fan jag e helt slut.. o klockan e bara 5.. snart e det dax att göra ve sig o gå iväg med barnen till dagis.. om en timme ska vi iväg.. Ska det fortsätta så här så kommer jag aldrig klara skolan. det e helt omöjligt.. Jag kan inte gå upp halv fyra för o sen va vaken och allert hela dan.. När jag kommer hem från skolan så måste jag läsa..men hur fan ska jag orka det?!?
Jag vill ta mig igenom skolan, men jag vet inte hur det ska gå till.. jag ångrar mer och mer att jag inte tog tag i det när jag började förra gången..
Dessutom e jag sjuk o det gör juh inte saken bättre precis.. min hals håller på att ta dö på mig.. o får jag inte sova så kommer det inte bli bättre... FAN VA TRÖTT JAG BLIR!!!

Inga kommentarer: